idaaaaaaaao


bild innan rix fm, den 16onde  kommer även upp en mobbad mask video som vi spelade in innan vi drog straax! men först först ska jag skriva om IDAG 19 augusti, hah :- P ( Blir så krångligt med hopp hela tiden i min blogg men jaja..! )

vaknade upp hos nessa, försökte väcka henne tre timmar o sen plötsligt vakna hon höhö, japp & sen typ snabbfixa ja mig lite innan ja drog iväg till a.c. och mötte mamma, fick en 500hundring sen drog jag ; PppPpp. haha nejdå, men typ åkte in till stan mötte marika  & direkt efter kom hennes 2 andra kompiasr ( som också är DARIN-FANS,precis som marika ) och jappjapp gick omkring i nordstan käkade lite oså där sen kom Erica och rojjin,. <3 treeeeevligt! vi drog o Såg när darin signerade och snackade massa e.m.d.  mötte flera snöggningar där haha!;)  sen fråga vi darin va han tyckte om e.m.d. Och det gillade han! YEAAAAAAY! haha vi är så elaka :-P är på darin o allt vi pratar om är emd! TYP! när dariiiin hade gått så snacka vi med dom som jobba där o försökte övertala dom att skaffa dit e.m.d. o tro mig när jag säger att dom var på! DOM skulle ringa sony music o allt, o sen efter den 22a september, så KOMMER det att komma ett datum,om de blir som det har tänktas!! fifan! love it..

drog sen till centralen köpte tåg/buss biljetter o.s.v. & fan vad man är taggad för malmöuu nu. en sak som suger är att belllvis o rojjin inte hänger med som de var tänkt! =(  ( självklart tråkigt att inte annelie osv också är me,men de va liksom bestämt med dom andra)  o liksom ,gaashh så störande. men vi ska göra det b ästa av situationen på lördag. trotts allt min födelsedag! hihi .. yeayea.. seeee yaa here soon!

Kommentarer
Postat av: nicole

söt bild :)



/Shoppaholly

2010-08-19 @ 23:03:09
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

så jäkla söt snäckan! OCH JAG HOPPAS OCH VET ATT DU KOMMER FÅ EN JÄKLA UNDERBAR FÖDELSEDAG :)(L)

2010-08-19 @ 23:10:39
Postat av: jonte

jag ska också till malmö på lördag ska vi träffas då det var så längesen kommer ihåg i stockholm där i stan kram jonte

2010-08-19 @ 23:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0