musik bomb

dygnat all night long ,slänger in en musikblandning.. lite av det som spelas rätt så mkt just nu! (" endel låtar är kanske gamla, fast jävla tur att det inte finns något bäst före datum då gammal som ny music,dosn't matter..") skulle egentligen kunna slänga in miljontals låtar,men har varken ork eller lust. kmr lite när som annars.. men här får ni en feeeeet lista iaf ;)
Agnes - secret love
Lady Antebellum - need you now
Alicia - Try sleeping with a broken heart
Rihanna ft,Eminem - love the way you lie
E.M.D. - YOU
Erik grönwall - take me on
Broken door - angel
Rasmus seebach- Natteravn Bethany joy galeotti - Elsewhere
Gavin degraw - i don't wanna be
Taylor swift - your not sorry
David archuleta - crush
Melissa horn - lät du henne komma närmre
Marianas Trench - skins and bones
ärligt,hissar faktiskt denna nu! härlig ;)
Magnus - lämna honom
danny - stay
Erik - stay
Ola - who i am
molly - mitt liv är mitt
kim fransson - here comes the night
adam lambert -if i had you
hilary duff - fly
alphaville - forever young


Kommentarer
Postat av: pamella

tack ! detsamma, gillar din färg på bloggen ♥

2010-08-07 @ 13:50:41
URL: http://pamellas.blogg.se/
Postat av: jonte

gillar den låten med kim han är bra kram jonte

2010-08-07 @ 23:28:17
Postat av: Anonym

riktigt bra låtar,faktiskt! när ja titta snabbbt på detta inlägg så tyckte jag mig själv se att det stod "illusion", varför i helvete såg jag det?! ser jag i syner eller vad hände egentligen?

2010-08-10 @ 15:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0