ja o erica har fixat en sak ...

fixat o fixat. snackat o ordnat o kan lova att lyckan kmr vara på höööög nivå i september om de blit som vi tänkt oss.  två snubbar jobbar med det hela nu och ja kan inte annat än älska det.

Första dagen i skolan idag.. jessi o jag drog dit tillsammans, o klassen va säkert bra.. inte lärt känna dom riktigt  alls men vi får vell se;) närvös inför imorn huhu.. men men. gillar att ja börjar 10 varje dag!!!! efter skolan drog jag home, and then..and theen..and theeeen... haha : P så drog ja in till stan o träffa min fina erica. we had it very fun like we use to and yeaaa lovely. hoping for the best but expecting the worse.. : ) <3


 neej assa nu måste ja sova .. dör av trötthet plus imorn väntar skolan =/ .  godnaaaatt sötnosar & Tack för att ni är så gulliga o läser min blogg.  .. skulle va gulligt om ni ville komentera med : D  pusssss:'

Kommentarer
Postat av: victoria

Hahahaha jaså? Men mimar dom överallt eller va de bara då Eddie va sjuk? För i Kalmar va han ju Förkyld typ...



Haha vill höra mer om detta och erat lilla snack(a)

2010-08-24 @ 17:00:27
URL: http://ifiaintgotyou.blogg.se/
Postat av: saaraa

saknar dig felicia. hoppas verkligen vi ses i helgen!!<3

2010-08-24 @ 17:27:11
URL: http://onesaara.blogg.se/
Postat av: Annelie

Är det var jag tror det är? :P <3

2010-08-24 @ 18:13:04
URL: http://schitzophreenia.blogg.se/
Postat av: Anonym

så söta är ni tillsammans du och erika! :D<3

2010-08-24 @ 18:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0