lycklig moster

Mami,robin jesper & jag drog hem till syster,
mattias & malte&yrla  en sväng och myste.
äntligen julstämmning och massa skratt och
kul med familjen :') behövdes!! trotts att vi

till mesta dels bråkar hela tiden har vi nog fått
lite bättre relation senaste månaderna. 
min syster & jag har alltid stått varandra nära,
men we're more like a family now .
& inte nog med att världens sötaste malte
har kommigt till världen liksom .. hihi

nu ska jag sova ett tag o tänka
egenom lite grejer men vi hörsss
Pusssssss /
F

ps. *erica,,om du ser detta..call me!*


Kommentarer
Postat av: Annelie

Gud va glad du ser ut att vara! (: fast kanske inte så konstigt när man har blivit moster! ;) <3

2010-12-22 @ 14:40:27
URL: http://schitzophreenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0