Mina föräldrar

Mina föräldrar... jag tror dom helst vill hålla sig utanför bloggen faktiskt.
men kan börja med att säga att jag bor tillsammans med min mamma här i Göteborg,medan pappa bor omkring 100 mil ifrån oss.


Min mamma är en väldigt stark människa, som har varigt med om väldigt mycket. att ta hand om 4 barn,speciellt OSS är verkligen inte de lättaste heller. hon är alltid den som får ta all skit tyvärr , och är det någon man kan skälla på så är det alltid hon, självklart är det inte meningen men det är så det blir tyvärr . får försöka bättre mig med det .  hon gillar mycket psykologi, och sådanna saker. även intresserad av "andra sidan" men det var mer förr, för tillfället är hon sjukskriven på grund av operation i benen, hon råkar alltid ut för proppar och så vidare, och är rätt lik mig när det gäller att klanta sig.  hon finns där för mig så gott hon kan, och ibland så vill hon kanske veta för mycket. väldigt nyfiken , precis som jag själv men man får sätta sina gränser. skulle iaf aldrig vilja byta ut min mamma mot någon annan i hela världen,trotts att jag brukar skrika att hon är den sämsta mamman,men va gör man:'D älskar henne.

Min pappa då. Bor i strömsund, mitt ute i ingenstans eller runt 10 mil från Östersund,tillsammans med sin flickvän,och hennes två barn Jerry & emil. barn och barn,dom är typ 18-20 år. alltid sett dom som mina storebröder eftersom jag växt upp med dom också :'D, pappa är sån som älskar att fiska, och dom hittar alltid på massa saker där borta, går i skogen och plockar grejer,åker skidor,skridskor,spelar curling osv osv! han är även fotbollstränare sen flera år tillbaka och tränar för tillfället A-laget ( tror jag ). lägger ner väldigt mycket tid på fotboll, och är en spel-nörd som satsar pengar på olika spelare i fotbool,hockey? osv. Träffar han ungerfär en gång om året , då de oftast e någon dag på sommarlovet, men händer att vi firar jul där också. vi hade mycket bättre kontakt förr,tråkigt att det inte är så längre men vi hörs vell några gånger om året på telefon :')  har även en halvbror på hans sida (hans barn,men inte mammas.) som är kanske 25,Tommy. han bor här i göteborg och är jättesnällllll ... :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0