nu känns det bättre


" så länge ni håller erat löfte,så håller vi vårat."


Kommentarer
Postat av: Anonym

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-12-27 @ 03:41:24
Postat av: Annelie

lova det? :) vi alla vet att ni mår bättre av det ;) <3 you need them, they need you, nothing's gonna change that.. :P

2010-12-27 @ 11:03:15
URL: http://schitzophreenia.blogg.se/
Postat av: Anonym

men söte han är. ♥

2010-12-27 @ 21:06:06
URL: http://lislife.blogg.se/
Postat av: Josefin Borgman

Ååh, vad sött! Du är lyckligt lottad som får äran att känna dem. Fast, det kostar ju rätt mycket. säkert jättemånga som inte tycker om dig för att du känner dom, men det är ju avundsjuka. Jag tycker det är jätte trevligt att du känner dom! Och jag säger inte detta för att fjeska, inte alls. Tvärtom! Jag tycker faktiskt det är kul, för jag vet att du älskar killarna. Det är inte många som känner sina idoler!



Förresten, är det hans personliga facebook? Accepterar han 'fans'?



Hur är det med Erik förresten? Han skriver inte så mycket på facebook längre, man får inga bilder på honom, så man saknar honom!(jag känner inte honom. Har dock träffat han tre gånger när han har gigat. ja, du oh jag har ju snackat på msn..) Har du snackat med honom?(:

2010-12-27 @ 21:24:59
URL: http://itsthemusic.blogg.se/
Postat av: Anonym

kunde inte säga det bättre själv det som annelie sa..<3

2010-12-28 @ 22:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0