om de bloggar jag läser - tipsa mig gärna om bloggar




kan börja med att säga att jag älskar att läsa bloggar...........när jag har tråkigt.
Till mesta dels är jag inte så jätte intresserad över att läsa om andras liv utan jag har faktiskt ett eget liv, men när det känns som jag inte har det (haha-när jag inte har något att göra.) så passar det ju faktiskt väldigt bra att läsa lite vad som händer hos andra!

Tycker det är väldigt kul att se vad mina kompisar gör om dagarna, utan att äns fråga och sen kommer dom och ska berätta något.. " jag vet." haha, synd! tycker dock inte att någon har en blogg som påminner om min riktigt, utan alla kör sina egna race vilket jag tycker är kul. ibland när jag läser andras bloggar så känns det som att jag sär skriver hela tiden ?! typ , springer iväg med inläggen,kan inte förklara men alla är så "perfekta" i sina bloggar. jag tror min personlighet springer ut i hela bloggen för mig faktiskt.

Jag läser dom bloggarna jag kommer på för tillfället så det är lite olika varje dag faktiskt vilka jag läser, men ni kan ju alltid  tipsa mig om ER blogg, så spanar jag in den så ofta jag kan!

tycker det är viktigt att man väljer ett bloggnamn som är enkelt att komma ihåg,annars är de lätt att missa bloggar liksom,men komenterar ni min då och då så brukar jag dock inte glömma av era. & dom flesta av mina vänners drar jag in på flera gånger om dagen, ett tips : UPPDATERA MERA!!!♥

sedan läser jag vell några "storbloggare" också, så som Paow,dessie,isabelles & kissies. har jag alldeles för tråkigt kan även kenza,foki,dennism,gaybloggen och gossips.se komma på tal. haha känner mig lite patetisk att jag äns läser någon av dom häras bloggar. dom har inte roligare liv än många av mina vänner,men men.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0