säger godnatt runt halv 4

rix fm tävlingen avgjordes idag..vann ju en ipod och emma heed vann apple prylar för 80 000 :- plus en privat spelning med danny! stort grattis till dig vännen!! ♥  hihi christian hedlund ringde mig också föresten,fett och jag säger bara att ni som blev glada att jag inte vann lär ångra er att ni blev så glada:'D sköön grabb han alltså. 

senare på kvällen följde jag med mami till veronica & gosade lite me simon o mischa och kollade på idolfinalen.. vinnarlåten var sjukt fin måste jag säga,dock kom det tusentals tårar när jag såg grönwall. aaowtch det gjorde ont. väldigt, och själv sitter man här i göteborg liksom. heheh!

nu ska jag starta eclipse o somna till den..
skrivigt massa texter idag också visar lite imorn tror jag
goodnight goodnigt.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Ja, låten var så otroligt fin! :') och Grönwall.. tårarna var så otroligt nära asså :/ <3

2010-12-11 @ 11:58:36
URL: http://schitzophreenia.blogg.se/
Postat av: Emma

tack så himla mycket vännen. betyder verkligen. <3

när grönwall kom ut gjorde det ont i mig med..<3

sharing your pain. <3

2010-12-11 @ 21:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0