UDDEVALLA TILLSLUT TROTTS ALLT 4/12

åkte till uddevalla torp tillsammans med erica & Rojjan så vi var där runt 09 typ. satt oss inne i en liten sagohörna mitt emot scenen typ och lyssnade på olika astrid sagor. fedtt me gulligt!

tyckeromerväldigtmyckettjejer.♥


någon timma senare kom även Annelie&marika. (: vi drog och köpte kokkostoppar och jag knarkade medicin. huhu, haft världens feber hela dagen men men. . vad gör man ?! (hoppas jag inte har smittat bara..)

vid 2 typ kom rasmus och började snacka massa.var någon vecka sen man träffade han och han är ju alltid lika pratglad och rolig! sen vid 15.00 kom äntligen grabbsen o gjorde succée like always. förstörde liteeee(mycket)för dom i alone men blev tvungen! maltes gylf var öppen o vi dog av skratt så skulle säga till han medan dom sjung, så försökte visa samtidigt som han sjung  & hela låten förstördes med att danny skrattade så tårarna föll och malte skrattade sjukt mycket han med. andra versen var eriks tur att börja förstöra och malte fortsatte " jag hade öppen gylf," o danny - o de va väldigt roligt. blabla. osv. fin låt grabbar! hahahaha.. alltså dör så kul .

jag och erica sjung som vanligt med aaashögt o grabbarna skratta på, hahaha gull

sen frågade dom vilken låt vi ville höra och jag och erica skrek there´s a place for us! - "men den är dåligt.....eller neeeeej alltså den är ju väldigt rolig alltså ;);););) " hahaha danny. knas, våra hemligheter där assa. hahah!

dom körde massa finis låtar & sen svarade dom på några frågor osv. en var " vilka fans är dom jobbigaste ni vet ?" och först peka dom på mig o erica o börja gapskratta.. sen dom ba " alla längst fram". sen haha "nej dom jobbigaste fansen är dom som inte är våra fans." och dom fansen vi älskar mest det är just ni som står här"pekar på oss där framme." haha, så knasiga...! sen sprang folk till signeringen. ställde oss där framför och snackade först med malte om gylfen,han började måla på bordet hur det såg uto ch ja ..eh haha! prata om massa annat också o sen fick dannis syn på en o börja knasa sig. hihi. även erik började prata lite o var ju trevligt trotts att de va rätt mkt folk i signeringen ..


stack också inpå signeringen sen när vi märkte att folk hade börjat gå 2-3 ggr för att snacka lite ..

danny så sjukt mysig, pussarkramarsnack & skraaatttt.. so saucedos?! love.


fotade jag världens finaste erica o erik tillsammans och rojjan,annelie <3  osvo sv
VADÅ MYSMYSMYSMYS

loveloveloveyou two guys, finaste together. <3



(har ingen på marika&ngn av dom än)


och annelie o marika som var bakom mig var plötsligt framför mig, o dom alla hade lämnat mig vid signerningen märkte jag när ja stog kvar där o fortsatt snacka med danny. hahaha. alltså han är bäst!! när jag märkte att kön hade  blivigt cepe så sa jag hejdå och kramades lite me dom andra killarna & sen gick ja bort till dom andra ..
(världens bästa...katt)

vi gick o hälsa på eriks fina mamma som va uuurgullig verkligen! "er ska jag komma ihåg!! vad heter ni för något?-härmade alla våra namn. haha". snackade lite om hans systerdotter som var med och hon gillade o klappa oss. eh heheh. så fin mamma : ' ) !  hon lovade att hälsa erik från oss ... and she did!

såfort erik var klar  vid signeringen drog han till fiket hon satt och hon bara började peka på oss,o han vinka lite smått,hah gulligt gulligt.  vi drog till signeringen lite igen, malte visade ännu en ny bild på Estelle & sen skulle han tydligen övertala mig o erica om att de visst var han på bilden! eller hur INTE LIKT ? -.-'

när erik kom tillbaka så fotade ja dom här snyggaarna lite,så sjuuuuukt glad för din skull alltid erica,han e så fin mot dig att de finns inte!!!! o för din skull me rojjan <3



fast jag märkte hur dannis bara stog o kollade så gulligt o vips var man i hans famn haha. kramades o snacka lite o sen skulle erica fota(vi stog en cm ifrån henne) och blev tvungna att backa...

saucedosar var SÅÅÅÅÅ nära på att ramla omkull HAHAHAHA danny. de kunde slutat illa. hahahaha.



kom in på ett ganska så vanligt samtals ämne för oss på senaste. danny skulle än en gång försöka lära mig knäppa med fingrarna! jag känner mig trög. först drog han typ upp min jacka och klaga på att den va för stor & när de va fixat gjorde han min hand cepe, så knäpper man inte! men enligt han så ..vi försökte några gånger, men sen fick han skryta för sig själv istället. NÄSTA GÅNG SKA JA KLARA DE DANNY : ( .

erica fotade när vi övade lite o bilden blev ju smååå snygg... fråga inte va vi håller på me . vi är som vi är and fuck what i liiiiike it. ♥

tycker om diiiiiiiiig (fuck you i love you)

i wouldnt be who i am today,without you in my life .. ♥

blablalbal. alla pratade omkring och medan någon som skulle visa sin uppfinning för danny snackade om den började han höra me mig o erica va vi tyckte o vi höll vell med lite hur som helst och malte fatta ignenting Hahha. kramades lite till och sen gick vi tjejor ut ..  ramla som fan i snön- all the time, och plötsligt såg ja dannis komma gående så mötte han o sa ännu en gång hejdå & när han hoppat in i bilen vinka vi till varandra HELA TIDEN till han åkte. söta vi e. hahahahaha,så är de bara han som är söt ;pPPpppP..  erica sa hejdå till erik me innan dom drog där o maltis fick en kram han me . sweeeeeeet!  även rojjan annelie o marika va me ju hihi <3 <3



sen fick vi hoppa in i den här bigga bilen med tv och allting.. dom skjutsade oss till uddevalla station, sjukt snällt! lyssnade på eriks matte o dannys röster sjukt högt o bara njööt! snacka massa om allt möjligt och sen blev det hejdå & vi tog tåget hem mot götet .. tack för dagen SPECIELLT erica,rojjan,Annelie & marika.
och DANNYYYYYYYYYYYYYY matte erik såklart. ni är kärlek.


Kommentarer
Postat av: Anonym

så glad för din skull att du åkte.



jag hjärta dig.

2010-12-05 @ 00:30:09
URL: http://lislife.blogg.se/
Postat av: Fru Fransson

iiiih sjukt glad att vi åkte, de va helt galet underbart TODAY! <3 Du & Danny tillsammans är de sötaste som finns, bara så du vet liksom (: <3 Lika söta som eriks mamma, GAAD VA JAG ÄLSKAR MAMMA SEGERSTEDT! (a) hehehehehe <3 . Bilresan i slutet is dah ahit, goosh de va kul! TACK för dagen älskling, DU ÄR BÄST <3

2010-12-05 @ 11:15:34
Postat av: Annelie

Taaaaaack själv, BÄÄÄST! :D <3

2010-12-05 @ 11:25:55
URL: http://schitzophreenia.blogg.se/
Postat av: Emelie Karlsson

hoppas dagen var den bästa nånsin,hade viljat följa med men eftersom amn skulle till Karlstad och Karlskrona för att spela bowling tävling och sen spela in en skiva så funkade inte det i helgen.Men jag hoppas nästa gång det är något så vill jag verkligen följa med och jag ska åka.

2010-12-05 @ 15:04:04
URL: http://emeemd.blogg.se/
Postat av: jonte

glad för din skull och för din lycka fina bilder också kram jonte

2010-12-05 @ 16:52:58
Postat av: belvis

HAHAHAHAHAHA matte är verkligen världens katt på riktigt! och ibland vill jag bara döda målbrottsröster, rOOOligt.



önska att jag var med där men jag blir så jäkla glad när jag läser hur roligt ni har haft gumman! :D <3 like usual i really love the pictures, saucedos är finast!

2010-12-05 @ 17:33:13
Postat av: anonym

känner du danny eller vadå ? ^^

2010-12-05 @ 21:25:10
Postat av: Superblogs

Vill du ha fler besökare till din blogg? bli då medlem på superblogg och registrera din blogg i topplistan...

2010-12-07 @ 16:55:17
URL: http://superblogs.topplista.com/
Postat av: Anonym

Varför har någon kommenterat i mitt namn kram jonte

2010-12-07 @ 20:59:39
Postat av: Anonym

Så va ni i Uddevalla utan att säga till mig :(

2010-12-09 @ 19:31:09
Postat av: Tilda Assmo*

Den förra kommentaren va från mig :)

2010-12-09 @ 19:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0