who are you ?!

har alltid sett min blogg som ett sätt att skriva av mig när jag är både glad,ledsen arg osv. och även för att skriva av mig om mina dagar så att jag kan se tillbaka på dom senare,plus att dela med mig lite av vad jag gör och så vidare, hur jag känner och ser på olika saker, och vilka åsikter jag har kring det mesta faktiskt. tyckt att det varigt kul ,så jag sen när jag är äldre kan se tillbaka hur jag hade det innan, och hur jag tyckte och tänkte, ye you get it.

men idag när jag kollade på min statistik slog det mig att det faktiskt är flera människor som varje dag klickar sig in på min blogg och läser om mitt liv, om mig som person. folk som faktiskt får veta hur mycket saker som helst om mig ,utan att jag vet någonting alls om er.

så , kan inte alla ni som sitter där bakom skärmen bara skriva era namn & sen kan ni även tipsa lite om vad ni vill läsa. känner mig faktiskt jättetråkig när ni sitter där och väntar på att jag ska uppdatera men att jag aldrig skriver någonting. så även mina vänner,ALLA. skriv era namn och om ni kommer på något speciellt, ni vill läsa så ge förslag också :D.

" who are you , what's your name? can you tell me? "
haha. fixar ni detta,så lovar jag att skärpa till mig med bloggningen med.
puss puss and loove../ lizziesaucedo.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Annelie

My name is Annelie (: and I miss you!

gillar att läsa allt du skriver ;)

<3

2010-12-09 @ 13:48:30
URL: http://schitzophreenia.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag är ditt största fan och din favoritläsare kram jonte

2010-12-09 @ 14:06:20
Postat av: Anonym

Bella. 17 år. Bor i mariestad. jag gillar att läsa allt du skriver :D men videobloggar skullle absolut inet skada! hihi

2010-12-09 @ 14:11:32
Postat av: Stig

jag är jontes bror stig och jag gillar det du skriver men jag skulle vilja se mer bilder på dig typ egobilder dom är snygga puss och smek stig

2010-12-09 @ 14:14:45
Postat av: Anonym

Jag heter helen grönlund och jag vill se mer bilder på danny och det hade varit jätte snällt om du kunde heka lite bilder på han också jag låvar att jag inte ska ha han som bild på min fejsbook för då blir han arj och jag har vist träffat dom 19 gånger och 20 gånger.



Och nils hälsar att han håller med bella, VIDIOBLOGGAR TACK :D heheheheheheh.

2010-12-09 @ 14:20:29
Postat av: Anonym

Li Andersson. 15 år. Bor i Stockholm. gillar din blogg bra som den är :D

2010-12-09 @ 14:42:44
URL: http://lislife.blogg.se/
Postat av: Frida G

Frida G

17 år

älskar danny

2010-12-09 @ 17:05:58
Postat av: ee

Jag är emma, fuck the world :D <3



haha, nej min blogg är ingen modeblogg (A) hehe... JAHA!, oj lycka till :o

2010-12-09 @ 22:11:50
URL: http://saveu.blogg.se/
Postat av: Lina

17 år

älskar att läsa bloggar :)

2010-12-10 @ 12:21:38
Postat av: Victoria Stenwall

Hej, jag är då Victoria lr Vickan. 18 år. Älskar Danny över allt annat på jorden. Jag gillar att läsa den här bloggen och älskar bilderna, speciellt på Danny <3

2010-12-11 @ 00:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0