03.04

hello, har precis tagit ett bad mitt i natten,som jag brukar göra ganska ofta eftersom det typ är det ända som gör mig trött & så.  går och lägger mig alldelles för sent, nu är klockan iförsig "bara" 3 men ibland kan det vara mer dag en natt om man säger så. iallafall,som jag brukar göra 1-2 ggr i veckan så andvände jag mig av H&M´s ansiktsmask precis (och kostar bara 20 kr). fungerar hur bra som helst så det är nog ett litet tips till folk som vill känna sig lite frechare ;)  nu ska jag underhålla min brors tjej som är hos oss 2 veckor från england, med någon film eller något eftersom att han bara sitter vid datorn. min engelska är inte den bästa men men.. bye <3

 


Kommentarer
Postat av: Nelly

sv; Hejsan :D Och en mkt fin blogg har du :D Tips om vad folk vill läsa är nog mode,musik film m.m även vad du har gjort idag men det kn även bli tråkigt.. Så kanske om du har några bra tips eller du har ngt speciellt intresse kanske? :D

2010-02-27 @ 03:30:02
URL: http://worldofnelliiee.blogg.se/
Postat av: LISOU

same here. i miss him!

tack så mkt, hihi



jag har inte gjort designen, utan det finns länk till tjejen som gjort den längst ner i menyn :)

2010-02-27 @ 05:12:25
URL: http://hhannalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0