femte juli idag..redan

hej på er! gissa om lilla envisa feliciags,lizziesaucedo,lizzie,felicia,piff osv.. har tröttnat på sin fula design? rätt gissat! därför jag är så dålig på att uppdatera, jag blir ALDRIG nöjd med bloggen. synd! tipsa gärna på hur jag ska ha den!

Iallafall,hitills idag har jag inte gjort ett smack. Eller, okej. lyssnat på musik har jag faktiskt gjort. inget annat!Ska snart äta frukost,eller något. vaknade verkligen inte nu,vaknade typ 1 så ni kan vara lugna! bara det att.. jag vet inte! hur som helst så har jag hunnigt med ett bad också iförsig. intressant-kanske inte,men skönt.

ska snart iväg med Nessa på en film..gissa vilken ? ett litet tips... när har jag någonsin bara sett twilight en gång på bio..? hmm..svårt, att gissa sig fram nu! självklart är det grodan och prinsessan vi ska se! eller?  he-he. 

cp inlägg men jag orkar inte. hörs ikväll istället. ha det fint sålänge. puss

Kommentarer
Postat av: belvis

HAHAHAHHA påminner lite om förr i tiden när man snackade som henrik o kaninerna o allt de där. Ha det så kul på eclipse! :D Eller just det, prinsessan och groddan var det väl? Nej. mm... PUSS!<3

2010-07-05 @ 19:30:15
Postat av: sarra

om jag ska vara ärlig, tycker jag din blogg alltid är fiN. Och alltid blir lika bra, hur du än gör den! älskar förövrigt att läsa din blogg också.



och sen en sak som är rätt dåligt.. är att jag hatar att sakna. saknar dig mycke gummmii

2010-07-05 @ 23:41:39
URL: http://onesaara.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Egentligen räcker det ju med ganska små förändringar för att det ska bli bra, tänker på designen :)

2010-07-06 @ 17:19:28
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0