hej mitt i natten!

Medan timmarna fortsätter vandra så är vi precis hemkomna, För en stund sen..varigt ute och snackat med sara fanny och cornelia och sen försvann plötsligt två av dom och då blev de  en liten sväng på stan, tillsammans med cornelia and bells och letat som några psykopater (finns information om sådanna på google!) men istället begett oss hem. och ta det inte bokstavligt,för dom e så söta så! hah. yaya,slänger in lite foton från the naaajt and kväll maddefukkers! pusss.. and tomorron 08.35 i'm on the train home to gööööööööötet igen!






den här snygga bilden får avsluta kvällen! *jag vill ta på dina lår röv
sweet dreaaams.. okki




Kommentarer
Postat av: Jonte

jag önska ja fick va någon av dom tjejerna för ja vill att du ska ta på min rumpa kan du det kram jonte

2010-07-25 @ 04:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0