home again

hej på er..! nu är jag "äntligen" hemma i göteborg igen. varigt mycket dom senaste dagarna & efter erik and that, så befann jag mig tillsammans med isabella och Marika hemma hos marika i ulricehamn. Vi kom på att vi ville ha pizza mitt i natten, och  hade det trevligt! på lördagen åkte jag och bella till Mariestad, och efter någon timma kom alexandra & vi stack iväg till Bion & såg eclipse!

filmen var faktikst mycket bättre än vad jag förväntade mig,för jag tyckte att boken var lite halv-konstig,men ändå så var filmen ungerfär som jag hade tänkt mig,fast bättre som sagt! älskar att dom är så bra skådespelare &  ja hela historian är ju bara för underbar !! de ända dåliga med att man läst böckerna är ju att man vet alla val som dom kommer göra & allt som faktiskt sker, så jag sitter inte där och är orolig " väljer hon edward?väljer hon jacob? blir den andra sårad för livet? hahaha,dom som läst vet vad jag snackar om ..det känns safe liksom!;)


Iallafall, efter filmen drog vi ut och åkte bil en sväng och sedan så hände inte mycket mer. idag åkte jag ju hem . lika "kult" som vanligt!  & har redan hunnigt med att bråka med mamma lite, kul va? vi hade nog vunnit pris i familjebråk,om någon.. whatever!

Kommentarer
Postat av: Cajsa - F O T O B L O G G

Hej vännen

Åh, skulle du kunna vara snäll och rösta på min söta bild. Man kan rösta 1 gång om dagen, ta endast 2 sekunder och jag kommer bli så glad.



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Tack på förhand (du behöver inte skriva att du har röstat för det ser jag) <3



Ha en bra dag nu då.

2010-07-04 @ 23:26:53
URL: http:// www.hallgreen.blogg.se/
Postat av: belvis

ahahha och jag var en katt som ringde och frågade om dom hade hemkörning så hade dom stängt, synd!



ååh eclipse var skitbra.. love it <3 vill se den igen ju :D <3

2010-07-05 @ 00:16:58
Postat av: Pontus!

Längtar tills vi ses imorn älskling! Tack för i helgen, det var jätteskönt att vi kunde träffas igen söto! Love everything on and in (haha) you <3

2010-07-05 @ 00:36:03
Postat av: Jonte

fin bild på twilight har du tagit den kram jonte

2010-07-05 @ 11:46:40
Postat av: PICTURES BY ELIAS

I boden så dog en hund i bilen eftersom ägarna hade lämnat den helt instängd i fyra timmar. I sommarvärmen!



Vad tycker du om detta? Gå in och läs på min blogg & skriv vad du tycker!

2010-07-05 @ 17:37:26
URL: http://FOTOGRABBEN.SE
Postat av: saraa

gumman, jag hoppas vi ses snart. i miss you

2010-07-05 @ 18:30:10
URL: http://onesaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0