..!

the boy with the golden heart, who raise me up when it was so dark  !
värlendes bästa erik grönwall, BARA för att jag inte har med han i headern ( vilket jag inte äns har dom andra älsklingarna i E.M.D. heller) så betyder det inte att jag slutat gilla han, (så ni behöver inte komentera sådant shit ! jag vet att många gillar endel typ 1 år bara,eller så..men för mig är det inte att gilla,de är sånna som inte förstår utan bara hänger på enligt mig.) eller någonting sådant för det händer inte lizziesaucedo.erik är,var oh kommer alltid vara en stor del av mig, även senare så kommer jag se tillbaka och le´på alla fina minnen & de ska fortsätta komma mer, och  om 7 dagar ses vi igen och de kommer bli helt underbart,  du har hjälpt mig uppåt så otroligt mycket & saker du säger o gör o.s.v.. du är helt crazy & helt jäkla underbar, finns inga ord för dig.&&  SNART RÖJJER VI KUNGSBACKA (!!!!)  with love !


plus igår släpptes hans nya album "somewhere between a rock and a hard place."  SPRING OCH KÖP!!!! heelt underbart är det ,loveeeee

Kommentarer
Postat av: Annelie

Höhö (a)

Ska bli så otroligt roligt i Kba! :) <3

2010-06-03 @ 18:00:35
URL: http://ann3li3.bilddagboken.se
Postat av: Linda

Jag gillar också Erik, han är liiiiite liite lik Danny (men inte så mkt) fast Danny är mkt snyggare, hetare och hunkigare!, haha.

2010-06-04 @ 11:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0