godnatt !

förlåt min blogg suger för tillfället, men jag  vet inte vad jag ska blogga om, så säg inte bara " blogga,blogga" och sen säger ni inte om vad, för det står helt still med vad ni vill läsa ? jag vet att jag har lovat videobloggar o.s.v. men det kommer, och klipp när jag sjunger har jag också lovat, but  but någon som fortfarande vill de där eller? haha ..!

sen ska jag försöka komma på lite annat smått och gott att blanda bloggen med,men ge förslag nu ? de blir bara tråkigare för er, om ni inte hjälper till ! jag vet ju hur det känns att gå in på en blogg 1 miljon gånger och det inte uppdateras, haha so come on bitches ;) ni har det ju i era händer så bara skriv.. nothing is to stupid ! 

nej nu ska jag kolla på Xena & sedan smallville..  sen måste jag sova! tror dock INTE att jag vaknar i någon bra tid,vet inte äns när vi börjar imorgon,eftersom de är angeredscupen ? whatever,nothing i wan't and need to go at ! Vi hörs jallafall imån,o då hoppas jag ni har kommit på saker åt mig, för då blir det MYCKET UPPDATERING!

puss and love to you! <3


Kommentarer
Postat av: camilla

jaaag vill att du ska ladda upp klipp då du sjunger :D

2010-06-04 @ 14:51:46
URL: http://samillla.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0