kom på en sak..!

JIMMY JANSSON NI VET ? <3 jag var helt beroende av han 2004/2005 , kommer ihåg att jag samlade på alla plancher, och så träffade jag han några gånger & fick låna hans blåa keps! HAHAHA! tyckte iallafall om honom jättemycket, & han var den sötaste killen jag visste, jag sa nästan aldrig att någon såg bra ut och kommer fortfarande ihåg hur bella tyckte de va kul att ja tyckte han var så söt! HAHAHA..

kan lova att när jag var 8 år trodde jag aldrig att några år senare skulle självaste han adda min msn& skype och sitta och cama och vara så gullig internet vän,haha..tyvärr så känner jag inte lika dant för honom,som jag gjorde då..HAHAHAH jag dör nog inombords av skratt..men alla har  vi varit små,så whatever ..  gillar faktiskt hans musik fortfarande, och hans röst är sjukt lik en av mina kompisars röst, haha! kmr till gbg i sommar,  så ska jag och bella visa massa nattklubber( jag menar, han vet ju säkert att man är mindre än 18 också) för vi kan ju så många, så det kommer gå sjukt bra! jimmy katt. nytt namn,sött eller..? ;)

Nu till vad jag egentligen skulle säga. jimmy janssons band SVEA KAFÉ ... känner ni igen bandmedlemmarna? jag fick ett gott skratt när jag såg katterna iallafall! HAHA..!


plus här har ni än av mina favoritlåtar.. Texten känns så skriven, rakt från hjärta och det är sånna texter som är bäst.speciellt när dom stämmer in också. love


Kommentarer
Postat av: belvis

HAHAHAHHAH OFTA KATTERNA

2010-06-16 @ 21:37:37
Postat av: Anonym

HAHAHAH du erkände ALDRIG att du tyckte någon var söt.. erkänn att du gjorde det ändå? ;) HAHHAHAHAH GUD

2010-06-16 @ 21:47:40
Postat av: Jennie ♥

hej tjejen!

jag hade med en thing för honom när han var som störst. men ite längre :)

hur är allt med dej?

kram!

2010-06-17 @ 09:25:13
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Annelie

Haha!! xD hoppas ni får kul idag :D

2010-06-17 @ 11:55:02
URL: http://schitzophreenia.blogg.se/
Postat av: lydia

hahhaha najs du ! <:



sv: Härligt! Jo det är bra med mig, gör du i helgen ? :)

2010-06-17 @ 22:18:02
URL: http://absolutlydia.blogg.se/
Postat av: julia Håkansson

adda mig på facebook,så kan vi snacka mer om designen...:)

2010-06-18 @ 15:32:46
URL: http://juliahakanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0