"mål som ska påbörjas...Direkt"


GYMMA- och ta träningen mer på allvar, inte vila en vecka och sen komma tillbaka död som en fisk igen?uten verkligen kämpa. vill inte se ut som en liten kötbulle längre;)

ÄTA - ska fan börja äta ordentligt. jag äter mat kanske 2-3 gånger i veckan och annars äter jag nån macka eller så där om dagen. eller kanske lite kinder chocklad? inte okej alls..! =/

RUMMET -jag lovar, mitt rum har inte varigt fint sen förra sommaren,då det iallafall såg hyffsat ut ibland.jag måste verkligen fixa iordning det ordentligt.måste köpa garderobsgrejs bara jävla kläders fel. eller.kanske borde skylla på akon " you can put the blame on me."

SOVTIDER?. - verkligen måste ändras, NU! jag går och lägger mig kl 7 på morgonen och sover fram till 16-18:00. det är sjukt,men det har verkligen varit så ett rätt så långt tag nu. okej,jag har sommarlov och ska få sova ut?men måste försöka lägga mig åtminstone vid 3 kanske.

PROMENERA MERA- jag brukar faktiskt gå ut och springa/gå några gånger i veckan men jag ska försöka göra det varje dag, det är ju ändå så ytterst skönt,och jag förlorar ingenting på det?snarare tvärt om.

ACCEPTERA MIG SJÄLV - visst, danny & erik har fått mig att insé så jäkla mycket och dom båda har även fått mig att trivas med mig själv på ett sätt jag inte trodde var lämpligt, men jag måste sluta vara så taskig mot mig själv och faktiskt börja förstå att det blir inte bättre över att må dåligt? det är min vilja som avgör nu och klart som fan att jag klarar det. jag är bra som jag är,jag duger..! det känns redan mycket bättre, men bara av att gå ut och springa så känner man sig så mycket freschare . love it!

SLUTA MED COOLA HELA TIDEN- haha, det har blivit som något slags beroende verkligen. dricker nästan cola varje dag,och om jag inte har cola så blir jag nästan deppig ..? ändå,när jag väl har druckit mkt så tycker jag inte äns de är gott.smakar bara socker o nån konstig smak,men ändå fortsätter jag. =) ska försöka bara dricka på typ spelningar,och när man är iväg och så.. inte at home!

Kommentarer
Postat av: belvis

good luck honey! det är faktiskt skönt att ha mål.. Om man klarar dom haha :D! tycker jag låter som en suverän lista. :)<3

2010-06-23 @ 23:30:30
Postat av: Jonte

jag är också beroende fast inte av coola utan ja är beroende av dig hehe säg inte det till någon kram jonte

2010-06-23 @ 23:52:23
Postat av: Karl-ola Kjellholm.

Svar: Tack snygging! Om jag vill träffa dig? Ja, mer än gärna. Jag vill träffa dig hela tiden.. puss på munnen och lite överallt.. :)

2010-06-23 @ 23:57:29
Postat av: ssaaaaara

lycka till nuu :)<3

2010-06-24 @ 00:17:48
URL: http://onesaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0