mj-king of pop ...<3

jag bryr mig inte vad ni säger, för mig lever han.& inte bara i hjärtat. han är kvar ! alla kan tro vad dom vill,men liksom ,redan från första dagen jag fick reda på att han var död, redan då så trodde jag inte på det alls. nu har de ändå gått ett år,och de finns ändå jävligt många bevis på att han inte är död.. alla hans skulder och allt, jag tror faktiskt han har gjort det, och folk som säger " han skulle inte gjort så mot sina fans" de kanske va de bästa för han att göra ..? Han hade blivigt mordhotat,o skulderna funkade inte längre, han kunde dött på sin världsturne,o whatever. han är en legend,vare sig han är död eller levande. <3

HMMM...mystiskt. vad tror ni ? =D

Kommentarer
Postat av: belvis

alltså gud det verkar ju fan som att michael har klätt ut sig till den brännskadade, eller den där tjejen.. i think its true! och isf har han gjort det jävligt bra.. undra om hans föräldrar vet om de ^o) (karl-ola blicken)



tänk vad mycket dom fick betala för begravningen.. haha!

2010-06-28 @ 09:40:42
Postat av: Annelie

Jag vet inte heller vad jag tycker... men jag vet att han alltid kommer leva kvar genom hans musik...! RIP MJ <3

2010-06-28 @ 10:24:06
URL: http://schitzophreenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0