Mölndal idag haha..!

ingen av mina vänner ställde upp på en 40minuters lång resa till mölndal(som fortfarande ligger i göteborg!) för att se kevin borg,men jag satt mig på spårvagnen och åkte dit ensam. som sagt är jag envis haha! väl där hade annelie & dom en plats till mig framme vid scenen,så gulligt! så jag var med dom där & var sjukt kul ...! tyckte de va ytterst tråkigt att det inte alls var mycket kevinfans där , men å andra sidan var det ju sjukt många små barn o.s.v. fast dom kankse var där för att kolla på zilla o totte iförsig ? haha ..

det var jallafall nice & se kevin igen, sprider sån glädje & japp japp idolvinnare 2008, som faktiskt börjar komma tillbaka nu(Love!) ni vet, han har ju hållit på med high school musical ett bra tag, och därför han inte har synits så mycket i media but he's back on track .. ny cd på väg, great eller ?!  folk tror väl att jag är kändisgalen,men wazzaa , dannis has always been o emd ingår ju då, och sedan,erik grönwall,från första början av idol.. kevin & ola och ja, alltså det är inte så många artister egentligen,tänk dom som gillar flera hundra band? (o t.e.x. artister själva,går o kollar på andras artisters spelningar också,inga problem me de,så whatever?  det är sommar nuu o då kan ni va rätt så berätta på rätt olika artister.. om ni har missat det så är musiken mitt liv! och sen att ni inte har samma intressen som mig utan hellre går på en fotbollsmatch är helt upp till er. musiken gör mig levande, och såklart måste det ju vara musik som går in i mina öron & kalla de va ni vill,för mig är det livsdrivande and i don't care if you don't like it




amazing;) & chockerande vilket minne han har, how cute isnt that?

thanks for the day .<3

Kommentarer
Postat av: Emilia

åh pluttis, miss him så galet mycket. Underbar är bara förnamnet <3

2010-06-06 @ 23:54:12
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/
Postat av: belvis

åååh :D skitsöta bilder! <3 haha zillah o totte, take me back to töreboda please.

2010-06-07 @ 15:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0