ny ful design..

jag blir aldrig nöjd med mina designer, eftersom jag inte har något jäkla ps eller vad man kallar det, och om jag hade haft ps hade jag aldrig kunnat fixa en header ändå,eftersom jag inte förstår mig på sådant. men här har vi ännu en paint design. den är rosa och somrig så nu blir det mucho uppdate, i think ! ;)

Har inte sovit alls ännu. suttit här och fixat, kollar på förhäxad och sätt på twilight och new moon. mina ögon vill bara stängas men har jag bestämt mig för något så! ska hoppa in i duschen innan jag lägger mig också, så kan jag sova gott idag. haha ..! komentera gärna vad ni tycker,om den nya designen. rätt så simpel egentligen but but !

Kommentarer
Postat av: Anonym

designen blev skitsnygg!! somrig vilket man blir glad av;)<3

2010-06-15 @ 10:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0