over and out

free from feelings like that! done! bara man bestämmer sig för något så går det SÅÅ otroligt mycket lättare att bli fri från det ,om det är vad man vill ..! varför ska jag gå omkring och äns tänka på det där ? jag har mitt egna liv och det ska ju inte förstöras mer av något förflutet ! haha. whatever, känns sjukt mycket bättre nu. thanks E for that! <3

idag har jag iallafall sovigt sjukt mycket.märkte inte äns att det var någon som kom och borrade i samma rum som jag var med, omg? haha..! sen drog jag och jesper ut på en promenad till angered och köpte mat, & sen drog jag till gymmet 1 timme på rullbandet också. härligt det! måste verkligen skärpa till mig.. (för sitter inte med en chips påse som jag förövrigt inte tål,bredvid mig så det är ju bra!) nej nej skämt åsido, så ska jag faktiskt starta någon film och försöka bli trött. vaknade ju för inte så länge sen så vi får se hur det går med det. ;) men vi hörs imorgon sötnosar!

och jag lovar,jag ska skärpa till mig med bloggningen! Good night and sweet dreams. ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskling du vet inte hur glad jag är för din skull, you are strong you know. älskar dig så mycket! you and me together. <3

2010-06-23 @ 17:32:55
Postat av: DICKHEEAD

MEN GU VAD COOLDU ÄR

2010-07-04 @ 01:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0