summer is here for real

Hej på er! dagen har bestått av till mesta dels sol faktiskt!härligt. älskar solen,och att sommaren verkligen är här. bara tanken på vintern får nästan ögonen att fyllas av tårar,men nu är det sommar och det är bäst! att ta vara på vad man har. något jag har blivigt riktigt bra på dom senare åren!;)

om mindre än en timme så bär det av hem till göteborg igen..tråkigt,men jag har haft fantastiska dagar här i mariestad från fredas till idag,och ännu bättre i alingsås torsdag to fredag morning! och jag hoppas inte det dröjer förlångt innan it's time again. ^^


i can't go back to the reality beacuse the reality dosnt exsist anymore. my dream,my reality!Hate it or love it, i don't care what you think anymore. beacuse i love it, and nothing can stop me love. ♥

Kommentarer
Postat av: bella

tänk INTE på vintern, tänk på sommarn och hur underbart vi kommer ha! =) vet precis hur lätt det är att säga, men att göra är en annan sak;);)..



sjukt braaa helg! flummhönorna forlajf vettu, söta bilder också :) puss

2010-06-20 @ 20:19:43
Postat av: jonte eilieen

ni är mina babYYYs kram jonte

2010-06-20 @ 20:41:18
Postat av: karl-ola

girls, so damn hot!!!

2010-06-20 @ 22:13:26
Postat av: Anonym

hiihi cuties! missu

2010-06-21 @ 01:19:28
URL: http://jessicabieber.devote.se
Postat av: ssaaaaara

saknar er sötnosar .

saknar även oss . s.i.f-e.m.d



<3

2010-06-21 @ 15:17:25
URL: http://onesaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0