svar på tal

hej på er! i'm gonna be honest och svara på en fråga ..!

"Varför uppdaterar du aldrig längre och när du gör det är det bara ett inlägg? "


SVAR: som många vet,så tröttnar jag på min bloggdesign efter ungefär 15 minuter, och nu har jag tröttnat jättemycket på den här designen,och då försvinner det där sprallet i fingrarna,när dom bara vill skriva hela tiden o.s.v. så helt enkelt orkar man inte uppdatera, för att man inte tycker en ser bra ut. men jag ska försöka fixa en lite somrig förändring med headern och kanske bakgrunden o.s.v. så kankse det blir lite roligare även för mig,ska skärpa till mig med bloggningen också!

"VAR FÖRSVANN DIN  FRÅGESTUND NU DÅ?"

SVAR: Jag fick massa frågor som jag verkligen inte ville svara på plus att många frågor bara var onödiga som t.ex vilken är din favoritårstid? alla vet redan att det är sommar. haha! men, jag kan alltid svara på frågor i inlägg såhär om det är något speciellt också, och sen kanske jag tar någon frågestund någon annan gång istället!

PUSS

Kommentarer
Postat av: jonte

braa men uppdatera nu kram jonte

2010-06-19 @ 12:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0