sveriges nationaldag..!


sveriges nationaldag idag då..! frågade min mamma precis,varför man firar den & vad den står för och hon visste inte ihäller det..but but,min bror sa något om att någon kung valdes då eller något? i don't know,var inget som var tillräckligt intressant för mig iallafall! så, hur har ni "firat" sveriges nationaldag? ;)

Jag vaknade runt 13, och fixade mig lite snabbt och drog iväg med mamma och veronica till allum.. köpte en ny balklänning för min andra är lite stor och så, men kanske ska ha den på skolavslutningen istället. plus att jag vet minst 2 andra,som har samma färg på klänningen som den,så vem vet hade inte varit spec kul om alla kom i samma klänning ? haha .. Sen köpte jag skor,tröja,strumpbyxor,lite nya underkläder & en ljusrosa kavaj och lite så! sen stack vi till utby och åt pizza.. HFF, eller det smakade som det.. mumms!

and now,i'm home again.. ska testa lite kläder och sedan bara take it easy.. tomorrow är det bal/eller vad man ska kalla det? & jag har inte äns någon lust att gå, har velat fram och tillbaka well, tror de blir av nu iaf..  =)

Kommentarer
Postat av: camilla

svar:tack:D

joo,exakt varför bryr folk sig inte xD

2010-06-06 @ 21:48:20
URL: http://samillla.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0