UT & SPRINGA


Godmorgon sötnosar ^^sovit gott inatt?
måste säga att jag är lite avundsjuk och frestas lite av att ligga i min mammas stora varma säng,som bella och jag alltid brukar tänka på när man är på något kallt ställe som nacka,i stockholm. uhhh,ryser av bara tanken..! 

Nu däremot,ska jag möta mimmsan och vi ska springa/powerwalka/gå/i sömnen,sova whatever? eftersom vi båda har dygnat och är nog lite döda,men let´s see. kommer nog gå bra! kanske lägger ut en video från promenaden sen,får se!!

ta på dig glajjorna och stick ut i solen du också,istället för att steka sig fast vid datorn, här kan man sitta ikväll & på natten.. mycket trevligare så jö! Hörs sen, lovar lovar och lovar bra uppdatering idag!  ni är så söta och får mig vilja uppdatera hela tiden!! kärlek// Lizziesaucedo♥

Kommentarer
Postat av: Divan

Tack sak du ha sötnos <3

allt bra med dig ?

2010-06-16 @ 11:02:05
URL: http://divaan.blogg.se/
Postat av: jonte

jag sov jättegott bredvid min nalle sofie kram jonte

2010-06-16 @ 12:29:38
Postat av: lydia

sv: hihi, är allt bra? <3

2010-06-16 @ 19:02:23
URL: http://absolutlydia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0