memories always stay in the heart.

hej på er! nu är jag vaken igen,medan bella ligger och sover. ytterst kult det alltså..! men har det ändå rätt mysigt för har kollat egenom bilder,läst massa och så vidare från alla fina och underbara dagar från världens bästa år 2009!


synd att jag raderade min blogg liizzies.blogg.se för ett tag sen och www.feliciags.devote.se finns inte heller kvar p.g.a. att jag inte uppdaterade. SYND! hade skrivigt om massa underbara dagar där, och har precis läst egenom allt från min gamla blogg onelizzie, från e.m.d. dagar  och erik, och massa idol dagar o.s.v. som tur är har jag ända fram till början av november kvar i onelizzie bloggen,men jag ville ju läsa egenom allt annat också. nu blev jag lessen !! haha, men vilken tur att jag har kvar alla minnen i hjärtat & Tankarna iallafall! plus att jag har dom flesta bilderna kvar, så tänkte lägga upp massa minnen snart,eftersom jag varit med om så mycket innan denna bloggen,som inte står med här o.s.v.. och det vill jag ju såklart ha här,även om det inte blir samma sak..! =)  får fixa det när jag har köpt en ny dator eftersom min dator är så seg, + att jag är hos bella nu och här har jag ju itne alla bilder ..!

noone can take away this from me, my dream,my life,my reality
the key to sucess is believe, and that's what i've always do. even if everything feel's hard,i know who i am,and i know what to believe in, thanks to danis,thanks to erik..and a little bit thanks to me! haha. THANKS FOR MAKING ME LIVING MY DREAMS.

Kommentarer
Postat av: bella

haha ännu en gång förlåt att ja ligger och sover all day long! ååh älskar din onelizzie blogg och även denna, är glad att vi bloggade under den sommarn och allt :D love you

2010-06-19 @ 23:51:00
Postat av: Mikaela -

Tycker de är ballt att du heter samma sak som Danny i efternamn (; skit i vad andra säger !

You rock girl, love your blog !



keep going !

hugs

2010-06-20 @ 01:18:01
URL: http://mikkssx.blogg.se/
Postat av: Fotograf Jessica

Du har kommenterar ett inlägg där man skulle bli länkad. Jag ska lägga in det under dagen.

Allt bra med dig idag?

2010-06-20 @ 10:44:28
URL: http://jessicalillsmeds.se
Postat av: Fotograf Jessica

Allt är kanon bra med mig, vi kom nyss in från en promenad där vi fick se ett rådjurskid sova precis vid stigen vi gick på. UNDERBART, bild kommer på bloggen strax..



Vad gör du då?

2010-06-20 @ 17:22:47
URL: http://jessicalillsmeds.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0