jag vann mitt liv tillbaka


2 saucedos are 1.
det helt enkelt glittrar om mig nu igemförelse med innan,
jag vann min livsglädje tillbaka,insåg att den var alltid där  djupt under dimman.
Tänk att just en person, får mig att insé vem jag egentligen är och ger mig kraften
att orka,även fast han inte är här.  Jag hade aldrig glömt av hur bra jag mådde då
men jag hade slutat drömma om lyckan, jag hade börjat att förstå
att mitt liv var ändrat, börjat tvivla på mig själv som alla andra gjorde, alla utom du.
det var svårt att se dig, kändes som jag var längst bort av alla , men du bara stog där
som om vi aldrig hade lämnat varandra, som om du alltid varit här,precis som du sa
"i can't promise to be wherever you are,but i promise you,that where always together in our hearts"

Jag lovar dig, att jag inte sviker mig själv så djupt som jag gjorde ett tag jag förlorade mig själv,förlåt jag glömde av vem jag var, du gjorde mig vilsen jag vet inte varför,förlåt dom andra tog ifrån mig kraften, dom förstog inte alls hur bra du är för mig dom bara tryckte ner det och drog,man jag slutade aldrig tro eller hoppas, för bakom all dimma var alltid det där ljuset och nu har jag äntligen nått fram till det igen. jag ska aldrig tvivla på mig själv,eller på dig du har rätt i vad du säger, " låt inte de där komma i närheten av dig igen, de som pratar om de, sluta låtsas att det är något som jagar efter dig och bara skit i det och fortsätt gå. följ din väg och drömmar, du kommer lyckas,för JAG tror på dig."   Jag skiter i vad folk säger nu, jag skiter i att falla, jag orkar inte bry mig jag har slutat med det . jag fortsätter genom livet och insér att denna framtid erbjuder något finare.


Danny,tack.för att du aldrig går,för att du alltid förstår,för att du aldrig slutar tro & för att du är bland de ända jag helt kan vara mig själv med, tack för att jag får vara en del i det här, och att för att du alltid finns här, även om du är så långt borta. jag ska följa detta nu  & dom som försöker sabba kan dra åt helvete tillsammans med dina haters,haha. du,min förebild,artist,vän & helt enkelt danny. TACK jag står här tack vare dig, TACK TACK TACK för att du visar mig vägen till vem jag är, och för att du är du, världens underbaraste,  (!!!) för den underbara musiken du gör,för hur du förmedlar känslor, för hur din röst får en att rysa,och hur lycklig du gör en. för hur bra du är mot människor,för vilken bra förebild du är, det tar aldrig stopp.TACK världens bästa människa.  that's what you are to me,you mean so much and i can't live without you and your music, promise that's it.

and please god, don't let it take this long again, i need him for understand. 9 months was some of the worst months in my life, but some of them was amazing thanks to erik grönwall,but i wasnt whole again until now So please, don't let it take this long, i don't want to lose myself again and i promised him to never do. <3

trött på folk som inte förstår,som inte bryr sig som säger att dom finns där
men egentligen så vill dom bara vara äns vän,varför? en riktig vän gör inte så.
jag älskar mitt liv, o önskar folk tog tag i sina och iallafall försökte förstå
& ni som inte tänker bry er, vad är de för vänner ? dra åt helvete isåfall,
de är fan va jag känner.för en riktig vän gör inte så ..

Kommentarer
Postat av: belvis

Älskade bästis, jag blir så himla glad när du är så här glad. Jag såg verkligen hur glad och lycklig du var när vi äntligen fick träffa dom efter nio månader! (kan hända mycket på nio månader ;)) Tillsammans är ni oslagbara och bäst, och det kommer ni alltid att vara. love love love

2010-06-02 @ 22:36:49
Postat av: saraaa

ååh, vad gulligt skrivet ! <3

2010-06-02 @ 22:38:13
URL: http://onesaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0