D & E

TACK TACK TACK TACK TACK! <3 ni lyckas verkligen alltid få mig på bättre humör.
utan musik går det inte och utan er är inte musik värd att lyssnas på..(förstår ni meningen i det hela?)good. sitter och dunkar sönder hörlurarna me världens bästa,finaste,underbaraste människor som sjunger.
jag är så jääkla glad just nu,  av bara tanken på allt som vart. de finns inga ord för hur mycket jag saknar någon av er. men det är alldeles för mycket.  ja kan inte förklara hur mycke ni betyder. jag har försökt. minst en miljon gånger, men ni gör de svårare när allt ni säger slår det jag säger direkt. ni snackar rakt in i mitt hjärta och det är de bara ni som kan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0