dagen

hej fina vänner.


kom precis hem från backaplan, fick med mig lite fint hem.. b.la jacka,maskara(likadan  som min bortsprungna!), leggins osv. sen fikade jag med min syster och mamma, haha trevligt det..!  känns som jag måste ha någonting att göra hela tiden, för så fort jag gör något blir jag på bättre humör. inte så konstigt,att vara ensam e ju nästan alltid tråkigt, fast ibland rätt skönt. anyway nu ska jag höra me några om vad de gäller för läxor i skolan o.s.v. så jag inte bara skiter i allt,de vore ju inte speciellt nice .

kram

Kommentarer
Postat av: Li

sv: Han är underbaraste, & mest saknade människan i hela universuum!

2010-03-22 @ 20:43:42
URL: http://lianderssons.blogg.se/
Postat av: bella

göttgött :D<3 vill se din jacka, lägg upp på bild?(A)

2010-03-22 @ 22:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0