eftersom jag gjorde reklam för dom måste jag ju göra för dom bästa

haha, jls är bra. men tusen mil ifrån vad emd och erik g är.  därför måste jag bjuda på ännu mer härlig musik från mina band, mina boys !! hiihhi , snart kommer skivor ut också. .så ni som har missat dessa borde verkligen ta tag i dom nu, så ni inte går ännu ett år i förlust . =D




EMD- YOU .  så jäkla bra  !! låten  borde komma på skiva osså ?




älsklingserik! känslan att sitta där & höra just honom framföra låten, AMAZINGGG!



Kommentarer
Postat av: bögjävel

Tack =) Vad gör du?

2010-03-10 @ 22:59:15
URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/
Postat av: belvis

älskade änglar

2010-03-12 @ 12:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0