..

ni är dåliga på att komentera och jag är dålig på att uppdatera. vilken nice sak. men ni är fortfarande bättre på att läsa än vad jag är på att uppdatera så antar att det blir jag som får skärpa mig ändå!en liten komentar kan ni vell ändå svänga in,så blir jag mycket mer" pepp på att blogga" haha.

annars så la jag mig tidigt igår, och vaknade för första gången på länge klockan halv 12 på en lördag .skönt att inte sova bort hela dagen för en gång skull! å andra sidan gick man upp 4-5 varje dag i somras när man skulle ut o roa sig,med minnen som förblir kvar för livet. yes yes.

på tal om erik grönwall och E.M.D. så släpps erik's singel på måndag & skivan är åckså på väg wiihu..och e.m.d. släpper sin nya skiva i slutet av maj. mycket härlgit att killarna är i gång igen. har ju saknat dom alla. eller rättare sagt , saknar jag dom alla. idag hade jag en tendens att inte överdriva ett dugg,iallafall på detta inlägget. kram ta ben (hand) om er.

Kommentarer
Postat av: bella

En tendens har vi alla. Frågan man ställer sig är då vilken tendens man har. helt jäkla bäst att allt börjar snart igen och vi lever livet igen.<3 i love that.



HAHHAHA ta ben om er. ta tå om dig gumman

2010-03-20 @ 17:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0