fuck your life.

Så länge som jag kämpat utan att få nått tilbaks
ingenting som hjälper mig har bara tomma ord kvar
jag är inte värd ett dugg inte luften som jag andas
jag är ingenting längre och inte för dem andra
jag sitter för mig själv och vill vara i min ensamhet
ingen bryr sig om det för det finns ingen som vet
det här är smärta av allra högsta grad
jag vill bort härifrån och bara glömma det som va
jag sover aldrig på natten ligger ensam och tänker på allt som har hänt
och vad som ska hända dagen efter , om det kommer upp igen
det som inte får hända att mina känslor börjar strida för att behålla
sin plats i mitt hjärta, men dom är borta nu fast ingen kan hjälpa mig
för dom vet ingenting vad hade jag förväntat mig

jag ger upp exakt allt jag offrat,jag bygger upp ett nytt liv med alla möjligheter jag har och lämnar allt dåligt som vi byggde upp som hade kunnat bli bra men som vi aldrig hann bygga klart för all framtid kvar.

och där sätter jag punkt för det. don't ask, noone would understand.
(och nej,inlägget går inte komentera,för jag vill inte ha några komentarer på det här!
blev bara tvungen att få ut det,m en nu är det borta, gone with the wind. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0