homeeee

tjaa, hoppas ni haft en bra dag =)  . skola idag, tråkigt men nu äre fan snart lov . lovely! synd att jag inte ska göra något kul på lovet förutom att träffa bella helgen eftetr den som kommer hehe.  :)

jallafall, efter skolan gjorde jag lite saker & sen hade jag utväcklingsamtal. fyfan har bara 3 ig varningar kvar nu, GÖTTT! fast ändå. so,no & matte. dom värsta ämnena i hela världen. spec no och matte men men that's life. sen börjar bild läraren klaga oså att ja itne kmr och att blabla ska döda han . får jag inte G ska mamma knivhögga han iaf ;) hahah.  sen hade Sv-läraren sagt att jag skriver "något så otroligt bra, o fint & att man blir fast i det man lläser & att ja verkligen har talang" Hhahaa aww.. nationealla proven alltså. har musiken att tacka för att uttrycka mina känslor så bra för den asså!

köpt en lite fattig mp3 vilket ja behövde, efsm min gamla e kraaash och bom borta någonstans. höll på att dö varje dag utomhos osv , men äntligen  . = D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0