idol 2009

kan man göra annat än att gråta när man ser det hära..? och vara lycklig samtidigt såklart. alltså herregud, den här dagen var verkligen speciell, mj temat & dagen va så amaziing. alla var kvar,som jag gillade iaf..(sry karolina..men tove borde gjort dig sällskap iförsig.) och att sitta där framme o kolla,helt amaziing. känslan går inte beksriva. erik,nicklas,reza,rabih,eddie,erica,calle mariette camilla . va helt grymma, ni fattar inte hur ont de gör att sakna de här,  JAG ÄLSKAR dom hära dagarna,jag älskar idol 2009. kvalveckan, var verkligen en så stor början på något som betyder så otroligt mycket föralltid. kommer aldrig glömma någon av er, världens bästa idol-säsong!


o sen att låten e så fin & allt gör ju inte saken lättare att hålla inne tårar. lika bra det,skönt o gråta ut som om man inte skulle sakna dom då haha,men ändå .. jag är lycklig,allt jag vart med om. I LOVE IT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0