lite tråkigt om dom senaste dagarna baraa.

I söndags umgicks jag med min bror och hans tjej sarah först när jag vaknade (typ 18:00 *suck*) och sen sa jag hejdå till henne och så,sorgligt att hon har åkt hem. mamma fick superfina rosor av henne ! sen senare drog jag ut, sen sov jag över hos jessica och somnade typ åtta på morgonen och skulle upp vid halv 10 nästa dag...

var helt död på måndagen, när jag och jessi fixade iordning oss och mötte denise vid gymnasiet.. var sjukt närvös men kankse för trött för att reagera när jag skulle in och sjunga.. (prov del 2) och vi körde big girls don't cry och kändes inte alls bra för min del..ush, men man får hoppas dom är så snälla dom verkar* hihi* .. sen efter allt  va klart följde jag jessi hem & sen åkte vi på den där spelningssaken jag pratade om. dom var jätte duktiga, men blev lite jobbigt efter ett tag,men ändå väldigt kul! :D

sen idag då, så sov jag över igen( därför jag inte haft någon tillgång till bloggning..) och då drog vi till skolan och hade syslöjd prov,fyfan det gick sämst. min lärare tipsade ; tyget kommer från något med fyra ben. jag frågar mimmi ; fyra ben? tyst..mimmi viskar tillbaka ;växt. "  hahaha klockrena, jag skrev Växt också för kom inte på något med fyra ben,men svaret var ju att ull kommer från får..smart blondin ;)

efter skolan blev det fruktsallad ,ghost wisperer förhäxad & sen ut och träffa några. sen imorgon har jag engelska prov. åt helvete med det..  life goes on

Kommentarer
Postat av: Anonym

fruktsallad är så gott! varför lägger du inte upp bild på vad du äter?

2010-03-03 @ 21:06:35
Postat av: Anonym

fruktsallad är så gott! varför lägger du inte upp bild på vad du äter?

2010-03-03 @ 21:06:38
Postat av: Anonym

2010-03-03 @ 21:06:41
Postat av: Anonym

2010-03-03 @ 21:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0