melodifestivalen 2010

ikväll smäller det..bam bam bam.
vill sitta längst fram i globen och se lyckan i personerna som uppträder live. och speciellt träffa ola, var för länge sen nu. det var '' i dom bra tiderna'' 2009 senast. ikväll hoppas jag verkligen att han tar hem det.jag vill det!han är verkligen värd det & med all energi han har så får han än alltid glad & sjunger grymt grymt grymt..

annars tycker jag även salem al fakir, darin & eric saade är grymt bra. och pernilla kör ju alltid samma race,enligt mig. hon är bra men vill ändå inte att hon vinner. absolut inte "kom-tjejerna" heller.  men ja, den låten som spelast mest av alla är nog darins för mig faktiskt, sjukt braa låt men kanske ändå inte passar att vinna melodiffestivalen.. vi får vell se. jag är taggad i soffan ikväll iallfall! haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0