mj

hey! haft mj-maraton hela natten &  dagen , shitt asså kärlek på så hög nivå. helt ärligt talat har jag aldrig viljat träffa honom lika mycket som jag vill nu de går inte ens förklara !! haha. såg bland annat this is it som mamma äntligen köpt till mig haha :D sen typ Michael jackson - for not for sale o massa annat b,la  en konsär som va 2 timmar lång eller något (tror det var i rumänien?)& den var så jäkla fantastisk satt & grät me mamsen o hennes kompis tobbe( Han heter tobias och du ska va tyst! Fråga inte.)  kmr ihåg när han dog, trodde inte de var sant och tror fortfarande inte det ..?ger inte upp hoppet om att han kommer tillbaka när vi minst anar det.  the king of pop som gjorde musiken till liv från början, fast helt ärligt slår han ju inte danny och erik. tänkte också så, fan vilken tur jag haft som träffat mina kings så otroligt mkt och lärt "känna" o alltihopa, dreams come true men mj som jag aldrig äns sätt live,  jag är så jävla lycklig över allt jag fått uppleva.  alla drömmar slår in, okej..man kan inte träffa döda människor?men fokusera på möjligheter,inte hinder. and that's it.  god bless you! =)


Kommentarer
Postat av: therese

hej! allt bra?:)

2010-03-14 @ 19:12:52
URL: http://agoldhistory.blogg.se/
Postat av: therese

sv.jodå,det är bra:)

vad gör du?:)

2010-03-14 @ 19:44:34
URL: http://agoldhistory.blogg.se/
Postat av: belvis

åh jag vill också se this is it :D gött me mj-maraton <3

2010-03-15 @ 16:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0