sveriges största blogg. men även sveriges sämsta.

jag förstår inte äns varför jag fortfarande läser idiotens blogg. vad har hon för jävla idiot blogg egentligen? skriver att tjejer ska vara smala som pinnar och si och så men själv redigerar hon halva sina lår, sin midja förminskar hon och håret gör hon finare kontrast på,näsan gör hon alltid mindre,lägger alltid till extra smink på bilderna efteråt och kallar blondinbella grisbella & att hon har massa akne osv. när hon själv i själva verket är så jävla fail & blondinbella är ju inte den ända som har akne. även den här fula idioten har det.  kan ni gissa vem det handlar om ? tänkte vell det ..

och jag höll alltid på jackie i paradise för jag tyckte hon spelade på ett bra sätt o det var vell därför hon vann,men det jag vill komma fram till är att pissie är så jävla avundsjuk på henne. på jackies fina hår som är tusen gånger finare än kissies. på jackies blogg som är hur mycket bättre och roligare att läsa en kissies. och så håller hon på och säger att jackie är tjock osv hela tiden,herregud det får mig att vilja döda pissråttan. jackie beskär inte en jävla cm på sig själv som vissa andra & ändå är hon en slags modell eller hur ? hon kanske inte är enligt pissies "ideal" för hur tjejer ska se ut ,men det är fan ingen och absolut inte pissråttan själv ihäller.

pissie har opererat brösten,kindbenen o läppförstorningar tusen gånger och här näst väntar näsan ? om hon nu är så perfekt så vafan gör hon sånt för då? och hon kmr inte må bättre av en 3 cm mindre häxnäsa eller större bröst eller något annat.. hon kansnek känner sig bättre för stunden men sen insér hon att det är fejk, att det inte är hon & vad gör hon då? då får hon nog ännu sämre sjäkvfötroende och förösker komma på ennu mer saker att trycka ner andra människor med.

alla människor ser ut som dom själva gör och är unika,så låt er inte följas av en ful häxas ideal som hon spelar ibloggen på,som hon inte alls är sig i i verkligheten. tro på er själva,ni kan om ni vågar,om ni vill och om ni kämpar. allting sitter inuti så ge inte upp någonting förän ni lyckas. skit i vad andra tycker,du vet själv att du är bra som du är. och om någon säger något dumt så är anledningen för att den är riktigt avundsjuk,ananrs skulle den inte lägga ner tid på att säga sådant så theere you go. blev verkligen tvungen att skriva,  och ni som tycker kissies blogg är rolig o läsa ibland osv. det gör fatkiskt jag med, kollar in i bland,men jag SKRATTAR åt all skit hon skriver, o hoppas att alla förstår att hon är lika blåst som en uppblåsbar ballong.

med kärlek från mig till dig,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0