jag kan inte hjälpat

jag har redan sabbat det så det är ingen idé att försöka snacka med dig ,  jag vet att jag har gjort misstag o att du inte äns fick veta dom, men du har gjort samma stora misstag som jag och egenltigen var det du som gjorde det först, du vet det bara inte, o det kommr du inte förstå .  märkte att det var något fel ibland men trodde aldrig att du visste saker som alltid har nekats , de kommer dom alltid att göra osså. jag hatar det här det är inte lätt för mig heller. jag kan inte äns säga förlåt , för det är alldeles för litet & vi kan inte ha någon kontakt för ingen av oss är värd det, varken du eller jag . jag är så jävla ledsen att de blev såhär , men allt har nog sin mening & ja vet att det inte kan sluta på något annat sätt om du inte accepterar neekandet tillslut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0