17 again ..!

Har hunnit sova två timmar, vilket var hur skönt som helst ..fast känns inte som att jag har sovit något nu! (synd!) men ja, var trotts allt ett tag sen.. när jag vaknade gick jag trött som en idiot/djävul eller varför inte råtta..? till stan tillsammans med bellsan och handlade lite! Sen har vi precis kollat klart på 17 AGAIN! skulle se den på bio,förra året men det blev som det blev med det.. haha! nu är den iallafall sedd,och var faktiskt jättebra, zac är bara något så jävla sjukt lik robin bengtsson! (som jag på tal om annat missade i borås idag!) 


sen kan jag ju säga att det är så enormt skönt att svettas sönder samtidigt som man fryser ihjäl..älskar känslan efter man har dygnat... haha,ignen idé att tycka synd om mig själv,för vad hade jag förväntat mig igentligen ? Nej nu ska jag inte klaga, ska gå och vara social med bells. vi hörs..och om jag inte uppdaterar mer ikv så goodnight,sweet dreams.. like it or not,maybe freddy's coming for you.


Kommentarer
Postat av: J

hahaha såg oxå den idag!=)

2010-05-14 @ 00:20:50
URL: http://johannabrandt.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Heejheej :) Du har ju länkar till andras bloggar, hur gör man så? :)

2010-05-14 @ 12:14:31
URL: http://blackpennan.blogg.se/
Postat av: bella

den var riktigt bra :) hahah robin b och vi får skrattattacker, synd

2010-05-14 @ 17:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0