bilder från idag ..!




Eric och jennifer! ^^


Eric och annelie!(hoppas det var okej att jag la ut, haha!)


jessica och eric,sötnosar

nu kommer några bilder på lizzie and eric(och ja,jag har bara pyyytte-lite maskara på mig och solariet har gjort mig röd som en tomat!)






ser så liten ut på den här bilden? HAHA aww



hejsan på er! just nu gör jag ALLT som jag inte borde göra. har so-prov imorgon och verkar bli pluggning resten av natten. *suck* men det är smällar man får ta,om man är som mig och gör allting i sista sekund!

idag har jag iallafall varit på skolan (sista lektionen,hade sjukt ont i huvudet tidigare!) sen efter det drog jag,Nessa & jessi till stan..! Nessa hann inte äns träffa erik för hon skulle till någon bilgrej. synd;/ . men tyckte det var riktigt tråkigt för hoppades på att han skulle uppträda.? eller aah,tråkigt var de ju inte,men tråkigt att han inte gjorde det menar jag! Var ändå nice, att äntligen träffa honom haha. my first time! ;) sjuukt snäll! ajapp nu måste jag plugga.


puss!

Kommentarer
Postat av: saraaa

nnaw vad söta bilder ! :)

lycka till på provet imorgon gumman.

jag ska hålla tummarna <3 :)

2010-05-20 @ 23:05:41
URL: http://onesaara.blogg.se/
Postat av: bella

sjukt söta bilder :)<3 hope you have a nice tiime

2010-05-21 @ 09:49:31
Postat av: Annelie

Klart det var okej att du la upp den! :) visste inte ens att du tog kort, men nu har jag ju ett på mej & Eric :D tack :P

2010-05-21 @ 10:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0