cp text jag hatar att de blir stora bokstäver :-s

tjaa vänner!

idag var jag i skolan för första gången på ett tag, haha. hatar att jag bara missar mer och mer, o återigen mer but i guess it's the smällarna som jag får ta. fick reda på so-provet jag hade i fredas o fick tror de var 30/38 ungefär så de va great, eftersom ja var sjukt osäker på hur de gick. haha! sen kom jag på att jag har ENG till imåån osså,SYND! måste plugga...hela natten? eller inte,men mycket iallafall. efter skolan drog jag faktiskt hem till jessi o pluggade lite men man kan säga att jag koncenterade mig lika mycket som man gör på när ett förband spelar till e.m.d. haha, istl börja vi prata om ALLT som inte har med skolan o göra. whatever lika bra de. bara att plugga snart då ..

hoppas ni har haft en fiin nice dag ! pusss

Kommentarer
Postat av: bella

gött att de gick så bra! :D hahahha ALLT. älskar förband på emd o erik oså. hahah tråkigare får man ha. nej men eriks förband var bra ;)

2010-05-05 @ 11:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0