*euw godmorgon..nu?*

haha,skoja men jag vaknade faktiskt alldelles nyss! mådde jätte illa imorse och vet inte äns om någon väckte mig ..?
hoppas ni har haft en lärorik dag i skolan,med många prov osv..*skoja!* visst är det roligt att skämta bort hur mycket man missar, & får tyngre axlar för varje gång man är sjuk? that's life thats what all the people say..

anyway, ska ta o kolla om de finns något gott att äta till frukost & sätta på tvn och tycka synd om mig själv. ytterst mysigt att vara ensam...skämt åsido så är det något av det värsta jag vet just nu. mina axlar är redan tunga som dom är,och tål inte mera tankar he-he synd! nu ska jag springa ner till veronica men vi hörs later. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0