Fredags ..!

Först var jag i skolan, Gjorde matte prov & so prov.. hoppas jag fick G på matte provet,som jag antligen inte fick,var jätte svårt. men om jag klarar det så får jag G  i matte, hoppas verkligen!  So provet klarade jag och fick G så nu har jag 40 poäng extra, how lovely ?  iallafall , efter skolan så åkte jag till mariestad ..

Drog direkt till stället felicia JW och bella skulle uppträda på och mötte felicias mamma precis innan så satt och kollade på allt tillsammans med henne och felicias faster o.s.v. haha! bella och felicia var jätte duktiga katter tycker jag..! ska lägga ut ett klipp sen, kanske ? så ni får höra på talangerna. dom sjung fyra låtar. nice!


Efter det så drog vi hem till Felicia och hade skräcknight .. kollade på instängd 2 , som är sjukt bra!(såg den med johanna för ett tag sen på bio också!) och sen såg vi paramoral acctivety något, ni vet vilken jag menar.! såg dock inte hela,eftersom att jag och bella somnade. cats! anyway.. that was the friday .. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0