glöm inte klicka på "r-e-k-l-a-m-e-n" som finns i menyn!

läs rubriken,gör som det står & sen säger vi inget mer om det. haha! *blink* ;)

sitter här med mitt jordgubbs té och väntar på att 2 and a half men ska börja..  programmet som alltid underhåller mig på kvällen!
älskar jake,han är så charmig haha, om han var min lillebror hade han föresten varigt död för länge sen.  trögare, men roligare får man ju verkligen söka efter:)



å andra sidan kan man kalla det " mitt och jessis program" för vi brukade alltid kolla på det och prate i telefon förr, & läsa replikerna som om vi själva var med,eller ni fattar ?!?

på tal om jessica, så har jag försökt få tag i henne i flera timmar nu. vi kanske ska ut på en resa imån, men vet inte eftersom hon inte svarar på sin jäkla mobil.. hatar sånt, men ska inte säga något eftersom jag själv inte äns andvänder mobil längre (a) ! lika bra det. aww nu börjar underhållningen.  

föresten,märkte precis att jag har skrivit om "tv-program,serie och film flera gånger idag? haha.. men det är ju så dagen har sett ut, låter som värsta soffpotatisen. fast å andra sidan,så ligger jag ju i min säng. haha! PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

kollade också på det nyss!

2010-05-06 @ 01:18:21
Postat av: jessi

hahaha vårat program ja. miss that. och förlåååt,blev fan skit arg på mig själv :(

2010-05-06 @ 18:48:15
URL: http://jessicabieber.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0