godnatt babes !

hej på er, era sömntutor som ska upp till skolan vid 8 imorgon,bland annat! min kamera funkar fortfarande inte att koppla till datorn,lite tråkigt eftersom jag tänkte lägga upp en videoblogg fast det får väl bli när det fungerar. snart slänger jag min kamera i väggen, soch sen är det inget mera med det..

mina ögon är sjukt tunga ljust nu,så ska försöka somna även fast jag vill se smallville,senare. tror jag behöver sömnen ändå tyvärr. jag kan inte sova till 12 varje dag,som dom som inte går i skolan gör ;) nej men måste kämpa ihjäl mig i skolan det sista så jag klarar det. *buhu* kommer säkert inte gå. men ska ge järnet verkligen! imorgon börjar jag inte förän 12:50 så kommer ändå att få sova ut,vilken tur man har när man gör sina egna sovmornar,eller vad säger ni ..? vill även att bella ska komma imorn, buhu :/

godnatt nu , dream sweet dreams, and don't dream about freddy.  i won´t!
peace and love  //

Kommentarer
Postat av: Andrine

kjempe søt blogg:*



Jeg fortsetter med å linke 1 blogger i hvert innlegg, så om du vil bli linket så er det bare å legge igjen bloggadressen din i ett av innleggene på bloggen min ♥ Dette er ikke ment som spam, kun en opplysning for din del ;*

2010-05-19 @ 15:55:02
URL: http://amandras.blogg.no
Postat av: <3Ingeborg - Kommentere alltid tebake! :D

Kjempe kjempe kjempe fin blogg du har! =)



Kommentar tebake er kjempe kjekt å få :)



Ha en fin dag videre!=D

2010-05-19 @ 15:55:16
URL: http://www.ingk.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0