godnatt inlägg..!

har suttit och pluggat ungefär 2 timmar på SO nu..visst är jag duktig ?! dock så är jag hyffsat bra på att ta pauser och ännu bättre på att glömma av när man väl sitter med provet framför ögonen på sig själv .. men det ska nog gå bra,  skulle bara skriva godnatt till er och sen sätta mig vid böckerna ett tag till innan jag 'hoppar' i säng .

imorgon börjar jag inte förän 20 i elva, om jag inte hoppar över svenskan för att plugga lite till (?) och isåfall börjar jag klockan 10 i ett! det kallar jag lyxigt .. älskar måndagar nu för tiden! men snart är det ändå sommarlov så det är ju nice..! synd bara att träningen /solningen har sprunit åt helvete eller någonstans där jag ska försöka hitta den imorgon !

sov gott nu mina söta läsare &
Hoppas ni drömmer mysiga drömmar & slippet freddy krueger i natt .. haha!


with love/


Kommentarer
Postat av: camilla

svar: japp,jag behåller nog bloggen :)

2010-05-24 @ 08:48:29
URL: http://samillla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0