jag just nu ..!



Hej! hemskt dålig uppdatering i helgen,men har ju varit i underbara mariestad plus världens bästa örebro. kommer ni ihåg i somras..när vi snackade om att vi ville flytta dit..? så sjukt fint, men jag håller mig till stockholm ..!  Hänt rätt mycket soft i helgen, men berättar mer när jag kommer hem..för nu ska jag försöka fixa så jag kommer med en buss med ett ogitligt busskort, lyckadt? *Håll tummarna för mig.!* måste komma med,eftersom att vi ska fira min bror,annars missar jag det.. ytterst tråkigt. men vi får se..!

känner mig som en helt ny människa föresten.. eller den jag var förra sommaren,glad,lycklig, och verkligen full av energi. jag älskar mitt liv, och jag vet att i slutändan så slår alltid lycka över alla hinder,för alla. believe in yourself. danny thanks,for you making me do. With love / lizziesaucedo


Kommentarer
Postat av: Anonym

snygga bilder ! (:

2010-06-01 @ 15:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0