jag just nu ..


osminkad       men       rätt       vanligt       för       mig   faktiskt

hej på er! sitter /ligger i bellas soffa nu och chattar med några söta vänner..! dom flesta brukar vara hyffsat osociala eller inte äns hemma den här tiden på en fredag,men jodå det är ju nästan att jag drar en applåd! iallafall,så ligger bellsan och sover just nu det är ungerfär såhär det brukar se ut när vi ska iväg .. åker hem vid åtta, så hade ändå knappt hunnigt somna innan jag skulle upp igen,synd.  istället lägger jag lite tid på bloggen,och mina vänner..gulligt or what? (a)

Kommentarer
Postat av: saraaa

du är så sööt!

synd att vi inte träffades igår :(

2010-05-15 @ 12:48:50
URL: http://onesaara.blogg.se/
Postat av: bella

always pretty. trevligt dedär låter du ;) <3

2010-05-15 @ 16:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0